Het opstarten van een bedrijf, wat het ook moge zijn, roept gewoonlijk veel vragen op. Wat is de beste niche? Hoe trek u klanten aan? Hoe zorg u voor de nodige omzet? In het geval van e-commerce is er een veel voorkomende vraag die niet alleen deze vragen omvat, maar ook een aantal andere aspecten zoals veiligheid en betrouwbaarheid: welke e-commerce software moet worden gekozen? De keuze van het juiste instrument is van cruciaal belang omdat het rechtstreeks van invloed is op het succes van de online winkel. De beslissing wordt echter bemoeilijkt door het feit dat er verschillende opties op de markt zijn, met een grote verscheidenheid aan prijzen en mogelijkheden. Aangezien de e-commerce software het systeem is waarop alles is gebouwd en werkt, is het niet overdreven te zeggen dat zij het hart van de onderneming is. Idealiter zou de keuze moeten worden gemaakt op basis van praktische en operationele aspecten, zoals verwachte toegang en groei. De prijs is een belangrijk element in het beslissingsproces, maar kan niet het enige zijn.
Belangrijke aspecten bij het kiezen van e-commerce softwareBij de keuze van het platform voor e-handel is voorzichtigheid geboden. Als de meest betaalbare optie niet altijd de beste oplossing is, is de duurste dat misschien ook niet. Om dit proces te vergemakkelijken, zetten wij de belangrijkste aspecten op een rij waaraan de ondernemer aandacht moet besteden bij het huren van een e-commerce software.
Technische ondersteuningHet is van groot belang dat de ondernemer met het gecontracteerde platform toegang heeft tot verschillende servicekanalen en problemen snel kan oplossen. Iedereen heeft problemen, maar de manier waarop ze worden opgelost is wat het ene platform onderscheidt van het andere.
Wijze van betalingHet is van essentieel belang dat het platform verschillende betaalmiddelen biedt als sub acquirer (betaling tussenpersoon), gateway (verantwoordelijk voor de oplossing die de betaling online verwerkt) en fraudebestrijding.
Verkoop ModulesHet hebben van verschillende verkoop modules in uw technologie, waardoor de verhoging van het conversiepercentage of een herhaling. Integratie met ERP Naast het platform is ook het hebben van een ERP (informatiesysteem dat alle gegevens en bedrijfsprocessen integreert) van groot belang. Lay-out |